CG Live

Vaš pogled na grad

Telefonska linija za psihološku podršku ponovo dostupna

Besplatna telefonska linija za psihološku podršku i pomoć ponovo je dostupna svima kojima bude potreban taj vid podrške. KCCG je pokrenuo liniju uz podršku kompanije Crnogorski Telekom.

Pozivom na broj 1555 građani će stupiti u kontakt sa nekim od 35 volontera – studenata završnih godina studija psihologije i medicine. Volonteri su prošli obuku za pružanje psihološke podrške tokom pandemije COVID-19.Dodaje se da na taj način KCCG i Crnogorski Telekom žele da omoguće građanima dodatan servis koji ima za cilj očuvanje i unaprjeđenje mentalnog zdravlja tokom pandemije.Iz KCCG su podsjetili da je besplatna linija za pružanje psihološke pomoći prvi put predstavljena građanima u martu prošle godine.“Za ovaj zdravstveni servis, Telekom donira “Cloud Call Centar”, jedno od svojih najsavremenijih digitalnih rješenja, razvijeno u periodu epidemije koronavirusa upravo kako bi odgovorili na novonastale potrebe zdravstvenih institucija i građana”, kaže se u saopštenju.Građani su, kako se navodi, prepoznali potrebu, a KCCG i Telekom su tada kroz intenzivnu komunikaciju i promociju popularizovali servis.Podsjeća se da je zbog pada broja novozaraženih, servis 18. maja prošle godine prestao sa radom.“Ali je čak i u periodu prestanka funkcionisanja linije zabilježeno na stotine poziva, što upućuje na to da su građani ovaj servis prepoznali kao značajan vid podrške mentalnom zdravlju”, kaže se u saopštenju.Iz KCCG su naveli da je besplatna linija 1555 dostupna svima na teritoriji Crne Gore, a radno vrijeme volontera koji rade u call centru je od devet do 18 sati svakog radnog dana, odnosno od devet do 15 sati vikendom.“Svi razgovori su strogo povjerljivi i sadržaj razgovora ne podliježe snimanju niti čuvanju, čime je zagarantovana maksimalna privatnost svim korisnicima”, dodaje se u saopštenju.